HTag PR Party-17Stiri din showbiz, muzica, evenimente, despre artisti romani si internationali, campanii de comunicare si promovare, talent management, brand building, PR.

Datorita experientei acumulate in diferite joburi precedente, cum ar fi case de discuri, posturi de radio, agentii de publicitate, firme de organizare de evenimente publice etc, avem expertiza de a oferi consultanta in domeniile showbiz, muzica, branding, precum si capacitatea de a previziona situatii de criza, pericole, esecuri. Ideal este ca odata prevazute sa ne focusam eficient pe indepartarea sau rezolvarea lor.

De cele mai multe ori, fara viziune si un plan de business bine gandit dinainte, majoritatea proiectelor sunt sortite esecului. De aceea, in functie de fiecare client, dedicam timp si rabdare muncii de cercetare, analiza, sondare a pietei si a domeniului respectiv.

In cazul unui artist, inainte de a ne grabi sa luam la rand o lista extinsa de emisiuni tv in care sa il expunem pe el sau produsul lui, analizam care ii sunt obiectivele. Este diferenta intre o campanie de construire de brand si o campanie de vanzare. In primul caz, foarte important este mesajul repetitiv expus in forme diferite, iar aici ne ajutam si de advertising. Odata ce auzi la radio de 10 ori pe zi numele unui artist, vezi la TV un spot video, vezi in 5 glossy-uri macheta cu portretul lui si mai si citesti in 10 publicatii online articole ilustrate cu imaginea din spotul tv si presarate cu cuvinte cheie din spotul radio, incepe sa aiba coerenta si substanta campania de comunicare.

La unison cu ce se spune despre el, artistul trebuie sa vorbeasca pe aceeasi limba, adaptandu-si discursul la fiecare canal in parte.

Pana la urma si artistul trebuie luat ca pe un produs. Cui ne adresam? Care este portretul consumatorului? Analiza SWOT a proiectului si analiza consumatorului, afinitatea de brand, comportamente si preferinte. Care ne sunt obiectivele? Vrem sa vindem biletela un concert sau vrem sa crestem brand awareness-ul? Vrem sa spalam imaginea patata sau sa incepem sa conturam una noua? Inainte de a ne pune in miscare contactele si relatiile, trebuie sa setam, impreuna cu clientul, care ii sunt nevoile, asteptarile, obictivele, scopurile, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung.