Când am înfiinţat HTag PR, în 2014, am crezut că voi face doar PR pentru artişti şi voi organiza anual câteva zile de naştere pentru VIP, cu VIP, presă și sponsori…
Acum, însă:
– Comunicăm festivaluri, concerte cu artişti români şi internaționali, turnee naționale, târguri, branduri comerciale etc.
– Organizăm evenimente precum lansări de artist, de single, de produs, de brand, de galerie de arta, de restaurant, activări, expoziţii de pictură, degustări de vin şi altele.
– Scriem texte jurnalistice, de blog, de advertising, materiale necesare documentării jurnaliștilor etc.
– Facem management și strategie de proiect, management de eveniment, sau doar implementare, însă oferim și consultanță unor clienți precum școli de muzică, tabere de creație muzicală, lansare de produs artistic etc.
– Avem o echipă mixtă, cu angajaţi, colaboratori, parteneri şi prieteni extrem de diverşi, cu experienţă profesională variată, cu vârste diferite, cu viziuni care se completează şi nu ne plictisim niciodată, pentru că mereu facem eforturi să ne autodepăşim. Nu ştiu dacă ne iese perfect întotdeauna, dar mereu ţintim sus.
– Am făcut din biroul nostru un spațiu prietenos, unde organizăm uneori seri de gătit, degustări de vin, testări de produse, workshopuri. Pe tablă scriem ceea ce nu ne place să spunem cu voce tare:). Iar eu, care m-am procopsit cu porecla ”bossita”, am înșirat, cu meticulozitate, o serie de expresii și cuvinte interzise in comunicarea pe care o face clientul prin HTag PR. Printre ele se numara ”atmosferă incendiară”, ”faimosul artist”, ”monstrii sacrii” și #goodvibe. Una peste alta, e draguț la noi, dar se muncește mult și încă țin la calitate:).
Simona Ionaşcu, fondatoare HTAG PR